oameni si oameni

sâmbătă, 21 august 2010

sunt oameni pe care-i intalnim si care trec prin viata noastra de parca nu i-am fi cunoscut vreodata.
sunt oameni pe care-i intalnim si care trec prin viata noastra altfel. lasand ceva in urma lor. un parfum, o senzatie, sentimente.
sunt oameni pe care-i intalnim si care ne determina sa privim viata altfel.
sunt oameni pe care-i intalnim si despre care nu vrem sa ne amintim ca i-am cunoscut vreodata.
sunt oameni pe care-i intalnim si care ne vor ramane mereu dragi, indiferent de cararile pe care mergem fiecare dintre noi.
sunt oameni pe care i-am intalnit si care ne aduc un sentiment, o senzatie foarte faina atunci cand ni-i amintim. astia sunt oamenii faini din viata noastra. 

sunt oameni si oameni. sunt momente si momente.
intersectari la momentul potrivit.
intersectari la momentul nepotrivit.

dar indiferent daca e sau nu momentul potrivit, oare de cate ori am simtit fiecare dintre noi, atunci cand am cunoscut o persoana ca suntem pe aceeasi lungime de unda? de cate ori am simtit ca avem ce sa vorbim cu persoana respectiva, ca putem sta ore intregi cu ea de vorba fara sa apara acele momente penibile cand nu spune nimeni nimic? sau de cate ori am simtit ca inclusiv in momentele de liniste celalalt vorbeste? prin gesturi, priviri... de cate ori ne-am simtit bine noi cu noi in compania unei anumite persoane, fara sa incercam sa parem altfel decat suntem defapt? de cate ori am simtit ca am gasit sentimentul de "liniste" sufleteasca langa o anumita persoana? in toata agitatia care ne inconjoara, in toata graba si viteza cu care ne traim viata si care ne caracterizeaza aproape fiecare zi, de cate ori am avut sentimentul ca vrem sa ne oprim langa o anumita persoana?

mie nu mi s-a intamplat de multe ori in viata asta. poate intr-o alta viata mi se va intampla mai des. :)
glumesc. important este sa ti se intample macar o data. si sa ramana.

2 comentarii:

Daniel FaT spunea...

Asa e!
e o meditatie faina ce ai expus aici.
ma bucur ca faci parte dintre persoanele faine intalnite de mine in aceasta viata!
Dumnezeu sa te bucure!

Carmen spunea...

esti dragutz, ca de obicei.:)
multumesc.
e valabil si pt tine. suntem doi moroseni, nu? unul la tm si celalalt la bucuresti..
si morosenii sunt oameni faini.
prin definitie imi vine sa spun. :)