maramures.. plai cu flori (vorba cantecului)

luni, 16 august 2010

ieri m-am intors de acasa. drum destul de lung si in lucru, dar mi-au tinut companie pe drum Bob Marley, Dennis Ferrer, Robbie Williams si Leonard Cohen.  m-a prins o furtuna infernala prin oradea. parca era noapte si totusi nu era decat 7-8 seara. nu vedeai la 10 m in fata aproape nimic. turna cu galeata.



plecasem destul de tarziu de acasa pentru ca de dimineata, avand in vedere ca era Sf.Maria, tatal meu a venit cu ideea sa mergem la Barsana la manastire. Eram destul de obosita si as fi vrut sa ma odihnesc... as fi vrut sa merg, dar parca nu... pana la urma am zis ok, hai sa mergem. am plecat o trupa intreaga, cu doua masini. drum de o ora si ceva, caldura mare afara, in masina relativ ok.







pe drum am avut ocazia sa privesc si sa admir din nou oamenii locului.


 



in maramuresul istoric, "peste deal" cum spunem noi morosenii, localnicii se imbraca inca in port popular. o multime de fete frumoase, baieti mai putini  :)  batranei, batranele imbracate "de sarbatoare".
case frumoase, cu porti imense de lemn.


 

in sfarsit ajungem la destinatie. nebunie. aglomeratie. urasc aglomeratia. lumea totusi nu se imbulzeste, in concluzie morosenii mei sunt oameni civilizati. ;)








manastirea, tot ansamblul de cladiri mai exact este extrem de frumos si ingrijit.


la slujba am fost atenta, dar nu suficient de mult. eram preocupata sa fac cate o fotografie oamenilor interesanti pe care ii vedeam si locurilor. 
alexandra
caldura mare...

luiza si georgiana
vreau si eu fotografie!

maria













l-am intalnit si pe profesorul meu de matematica din generala. par alb integral.  un om deosebit!







dar cel mai mult mi-a placut in bisericuta, unde era liniste si pace. numai bine sa-l rogi pe Doamne -Doamne una-alta.



2 comentarii:

Calin.Crainic spunea...

picioarele alea par epilate...

Carmen spunea...

ale celor trei morosence carora le-am surprins spatele? cu siguranta da. sunt ele traditionaliste, dar se ingrijesc...
plus ca sunt si frumoase. ;)