om fain?

joi, 2 septembrie 2010

stateam zilele trecute de vorba cu un prieten.
vorbeam despre diverse.
despre oameni.
despre oamenii de langa noi.
despre oamenii care nu sunt langa noi.
eu am folosit cred expresia de "om fain".
el mi-a retezat-o destul de rapid...

"nu exista oameni buni si rai...ai o varsta...ar trebui sa stii asta
om fain...deja mi se face rau cand aud descrierea asta...
nu exista nici fain nici nasol...
exista iti place sau nu iti place"

ma tot intreb... are dreptate? 
eu as putea sa fiu om fain pt cineva....? si nasol pentru altcineva...?
doar pentru ca o persoana ma place si cealalta nu?
posibil...

dar daca o persoana mi se pare om fain inseamna ca imi place? depinde in ce fel.
si daca o persoana pe care o plac la un moment dat nu imi mai place inseamna ca a devenit pt mine un om nasol? nu neaparat. depinde in ce fel am placut persoana respectiva.
da... complicat.
si mi-e cam somn...

0 comentarii: